PR to klucz w funkcjonowaniu biznesu!
Dobrze prowadzony PR pomoże Twojej marce się rozwijać
Dobrze prowadzony PR pomoże Twojej marce się rozwijać
Kreowanie przyjaznego wizerunku swojej marki jest kluczowym aspektem funkcjonowania w biznesie. Należy zadbać o dobrą relację z klientami i współpracownikami, a także opracować strategie komunikacyjne z mediami.
To komu i jak przekazujemy informacje jest istotnym punktem działania, gdyż wpływa na to w jaki sposób nasza działalność będzie postrzegana. Dlatego należy wprowadzić strategię komunikacji z klientami oraz mediami, opierającą się na kreowaniu pozytywnego wizerunku.
Public relations to nie rodzaj marketingu, natomiast niewątpliwie wspiera wszelkie działania marketingowe. Zależy Ci na właściwie dobranej strategii komunikacyjnej? Wiem w jaki sposób takową wprowadzić!
Jest to kształtowanie wizerunku danej marki. Wielu wychodzi z założenia, że nieważne jak o nas mówią, byleby po prostu mówili. Oczywiście, taki marketing czasem się sprawdza, pytanie czy jest to dobry sposób? Odpowiedź brzmi: NIE. Public relations pomaga w tym, by budować pozytywny wizerunek, dobrą komunikację oraz długotrwałe relacje ze współpracownikami oraz klientami.
Osoby zajmujące się PR zarządzają sferą komunikacji zarówno wewnętrznej i zewnętrznej w firmie. Przede wszystkim ktoś kto prowadzi PR powinien dbać o świadome budowanie marki. Moim celem jest to, aby opierać wizerunek na pozytywnych cechach i wartościach tak, aby klienci oraz współpracownicy postrzegali daną marką w jak najlepszym świetle. Opieram branding na charakterystycznych cechach, z którymi prowadzona przeze mnie marka będzie utożsamiana. Istotne dla mnie jest zaufanie klienta, którego lojalność wobec produktu sprawia, że ten nie tylko istnieje, ale także się rozwija. Wielu z nas zna historie o osobach, które zawsze biorąc jeden konkretny produkt danego producenta, gdyż ufają jego jakości oraz firmie go tworzącej.